jueves, 4 de febrero de 2010

BEHARREZKO DEN OHITURA




Ulermena

1. Bizitzan oreka zaintzea laguntzen da.

2. Begiak izten eta gustuko oroitzapen batean pentsatzen erlaxatu ahal dut.

3. Azkena da nire gogokoena, nire une preziatuenak oroitu ahal ditut.

4. Teknika baino garrantzitsuagoa irmotasuna da.

Gaia

Erlaxatzeko forma desberdinak.

Ideia nagusiak

- Erlaxazioa oso garrantzitsua da osasunarentzat.
- Mota desberdinak daude
- Osasun indartsua lortzeko irmotasuna beharrezkoa da.
- Oreka eta lasaitasuna lortzeko egunero burutu behar dira erlaxazio teknikak.
- Teknika horiek helburu desberdinak dauzkate: fobiak eta beldurrak lantzea, depresioa sendatzea...

Moldatu esaldiak

1. Erlaxazioa lantzeko teknika ugari daude, esate baterako: pasiboa, muskular progresiboa, bistaratzea, yoga...

2. Erlaxazioak asko laguntzen du antsietate kasuetan. Beraz, asko erabiltzen da fobiak edo beldurrak lantzeko.

3. Estresak gaixotu egiten gaitu. Erlaxazioak, ordea, sendatu.

4. Nonahi praktikatu genezake eralxazioa. Jakina, horretarako erlaxazio teknikak ezagutu behar dira.

Idazlana

Nire oroitzapen gogokoena nire musika taldeko gustokoena kontzertua da.
Cinema Bizarreko kontzertua azaroan gertatu zen, baina nik udatik nekien Espainiara etorriko direla . Etorriko direnez jabetu nuen egunean ezin nuen sinetsi, Cinema Bizarre talde aleman bat delako; halaber ez da oso ospetsuena.
Hasieran Bilbora etorriko zirela uste nuen, hala ere, gerotxoago, hona ez zirela etorriko nekien: une honetan ez dudala ikusiko pentsatu nuen, Iruinara joango ziren eta. Nire gurasoekin asko eztabaidatzen nuen haiek ez zutelako nahi bertara joatea igande batetan. Gainera, kontzertua ez zen hasten seira arte eta hurrengo egunean eskolara joan behar nuen.
Azkenean nire gurasoekin konponbidera heldu nintzen, ondo portatuko banintz eta herrira joango banintz, kontzertura eramango gaituzkete nire ahizpa eta ni. Baietz esan zigutenean oso pozik nengoen eta sarrerak erostera nindoan.

Kontzertuaren eguna oso urduri egon nintzen eta goiz jaiki nintzen. Han arazoak hasi ziren: sarrerako kontzertu-gelara sartzeko ordua gaizki zeuden, horregatik bi ordu egon behar genuen ilaran.
Barruan dena oso handia zen, 50 pertsonak bakarrik joan ginen eta!. Hain jende gutxi ikusi dudanean ezin nuen sinesti kontzertua pribatua balitz izango baitzen. Erdi ordu emanez gero, Nox Internaren kontzertua hasi zen: nik ez nuen ezagutu baina asko gustatu zitzaizkidan..

Halako baten, Cinema Bizarreko kontzertua hasi zen. Zoragarria zen, jende gutxi egon ginenez eta, argazki asko atera ahal nituen eta haiek ukitu ahal nituen. Kontzertua hain berandu amaitu zen, hamaikan, baina merezi zuen bateriaren eskuohiala hartu nuen eta.

Laburbilduz, niretzat Cinema Bizarre ikusi nuen eguna oso garrantzitsua da, hori dela eta ez dut inoiz ahaztuko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario